ŠKOLNÍ PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ

Ve škole pracuje školní poradenské pracoviště, které nabízí služby výchovného poradce, kariérového poradce, školní metodičky prevence, speciálního pedagoga, školního psychologa a ředitelky školy. Konzultační hodiny jsou po telefonické nebo emailové domluvě možné kdykoliv. Na konzultace je nutné se předem objednat, budete tak mít jistotu , že se Vám budeme bez čekání věnovat.

ŠKOLNÍ PSYCHOLOG

Školní psycholog je vám k dispozici v budově školy ve 2. patře.
Mgr. Hynková Simona
simona.hynkova@zsstefanikova-pce.cz
466 530 514

VÍCE

VÝCHOVNÝ PORADCE

Výchovný poradce je vám k dispozici v budově školy v 1. patře.
Mgr. Markéta Procházková
marketa.prochazkova@zsstefanikova-pce.cz
466 501 534

VÍCE

ŠKOLNÍ METODIK PREVENCE

Školní metodik je vám k dispozici v budově školy ve 2. patře.
Mgr. Lenka Špulková
lenka.spulkova@zsstefanikova-pce.cz
466 501 534

VÍCE

KARIÉROVÝ PORADCE

Kariérový poradce je vám k dispozici v budově školy ve 2.patře.
Mgr. Štěpánka Karešová
stepanka.karesova@zsstefanikova-pce.cz
466 501 534

SPECIÁLNÍ PEDAGOG

Speciální pedagog, je vám k dispozici v budově školy v přízemí.
PaedDr. Jitka Kubecová
jitka.kubecova@zsstefanikova-pce.cz
466 501 534

Školní psycholog  -  Mgr. Hynková Simona

Školní psycholog je Vám k dispozici v budově školy ve své kanceláři ve 2. patře:

PO               7,45 – 15,15                   

ÚT               -           -

ST                7,45 – 15,15                   

ČT                7,45 – 16,30                    (od 15,00 pouze pro objednané)

PÁ                7,45 – 15,00

Na základě dohody je možná konzultace i mimo uvedené hodiny.

Kontakt: 

simonastefanikova@email.cz

simona.hynkova@zsstefanikova-pce.cz

Telefon:        466 530 514

 

Školní psycholog poskytuje krizovou intervenci, poradenské služby žákům, rodičům a pedagogům v oblastech výchovného působení, vzdělávacího procesu, kariérového poradenství a osobnostního rozvoje.

Výhodou školního psychologa je znalost prostředí dané školy a jeho dosažitelnost pro všechny zúčastněné, čímž může podporovat i celkové pozitivní klima na škole.